Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 13.02.2012, 06:37
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Nämä termarilta ja vesipumpulta lähtevät letkunpätkät on vissiin ne joista on ennenki ollu puhetta, että ovat ylimääräsiä. Oli vaan SLCK:n palstalla vanhan jutun kuvat rikki. Jännä tuo vesipumpulta lähtevä, ku on pitkä letku ja tuommonen hydrauliikkapikaliitin päässä, muttei missään vastaavaa paluuta.







Samalla näky tuo teeitse laturin kannake. Onkos tämä BJ40:n orkkis, vai mikä?



Tämmönen mötikkä on tulipellissä alipainesäiliön putkien vieressä, tarvikemallin lataussäädin? Ei tullu otettua merkintöjä ylös...



EDIC-moottori majailee tuolla ja varsi kaikkine osineen roikkuu tuossa startin päällä, vaijerilla on sammutus. Pumpun päässä on tuommonen mötikkä joka kans tottelee kaasupoljinta kaasuläpän lisäksi, HJ60:n pumpussa ei tuommosta ole, onko toyon orkkisjuttu? Nii ja tuossa käsipumpun vieressä on tuommonen pikku putki, lähtee käsipumpun takaa pumpulta banjoliittimellä, tuommonen nysä haara tuossa käsipumpun vieressä, ja toinen haara menee alas, seki loppuu ei mihinkään?



Täällä kuskin penkin vieressä joku rele naksahtaa EDICmäisesti, tuo 1980 manuaali ei kerro tälle releiden paikkoja mutta ih8mudin BJ40 EDIC-juttujen mukaisesta paikasta kojelaudan päästä en löytäny Fuel Control Relaytä, pitää kattoa tuonne kuhan ehtii.



Onko tästä riisuttu jotain vai onko alkujaan ylimääräsiä liittimiä? Sijaitsevat apparin puolella tulipellissä.



Ja tosiaan alipainesäiliö on yllätys yllätys puhki, kaikki hilppeet on paikallaan mutta ohitettu tuolla letkulla joka viimesessäki kuvassa näkyy.
Vastaa lainaten