Näytä yksittäinen viesti
Vanha 13.02.2012, 00:14
Tapsa Tapsa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 11.09.03
Sijainti: Tuusula / Kuopio
Perusasetus

Onhan se ehkä hieman positiivisempaan suuntaan mennyt joo...

On kuvia - ja osa aika hienojakin - mutta ne on tosiaankin wanhoja, eli ajalta ennen digiaikaa.

Minä muuten vietän pari viikkoa tässä Imatralla Immolassa. Ei olis paljoa matkaa pistäytyä vanhaa kulkinetta katsomassa Ensi viikonloppuna pistäydyn kyllä kotisalla, joten vois niitä wanhanajan kuviakin ottaa mukaan katseltavaksi.

Jätin pandan autoon puoliksi tarkoituksella. Nosta se takaisin sinne auton kyytiin, kun se alkaa olla kulkevassa kunnossa. Nimi on muuten, mikäs muukaan, kuin Taotao Jos panda ei sovi kiesin tulevaan imagoon, niin sitten voin ottaa sen takaisin.

Mun mielestä sen nelivaihteisen kepin ei kuulukaan keskittää sen enempää, kuin mitä sen kolmivaihteisenkaan keppi keskittää. Ainoastaan pakille kuuluu olla se jousi. Voin tosin olla väärässäkin.

Osia on tosiaan aina vaihdeltu sen verran - ja oikeastaan minimissään - mitä on tarpeen ollut. Tuo hankittiin pelkästään käyttöautoksi - ja siksi, että siinä on Valmetin moottori. Kulkipeli oli jo minulle tullessaan mm. niiden sähköjen ym. muiden patenttien osalta siinä mallissa, että tiesin jo etukäteen, että jos tästä meinaa priiman tehdä, niin multa loppuu hermot, vehkeet, tilat, rahat ja ammattitaito kesken. Tän topiikin seuraaminen on vaan vahvistanut silloiset fiilikset oikeiksi.

Nostan kyllä projektille hattua ja olen iloinen siitä, että uskollinen palvelija - tai ainakin vielä tallella olevat osat siitä - näkyy saaneen arvoisensa kohtalon!
Vastaa lainaten