Tulipas napsittua kone paikaltaan. Loppupeleis hyvinkin helppo homma, joutu vaan 3 kardaanin pulttia sahaa poikki. Ennen tieliikenteeseen palauttamista on tiedossa 48kpl M8x30mm 12.9 pultin ja nyloc-mutterin ostamista. Alkaa olee alkuperäset kovat pultit melko vähissä ja korvattuina pitkälti 8.8:lla, joka ei ole hyvä asia...
Tällä kertaa jymähti hommat siihen, ettei ollut 12mm 12-kulmaista hylsyä, ainoastaan semmoinen hylsylenkkiavain. Ei saanut tarpeeks väännettyä, et olis vauhtipyörän pultit auenneet. Noh huomenna töiden jälkeen biltemaan hakee sopivaa voimahylsyä, mutterimopoa, hoonauslaitteen kiviä yms tarpeellista. Kytkin ainaki oli hyväs kunnossa, kun oli uus asetelma ja levystäki pysty vielä tekstit lukemaan. Josko tiistaina sais purkamisen oikeasti käyntiin...
Tajusin onneks sovitella tota vinssiä viel siin vaihees ku moottori oli paikallaan, niin sai sen suurin piirtein katottua paikkaan, mis se mahtuu olee. Kuvista saa jonkinlaisen käsityksen miltä keula tulee näyttää. Ritilän korjaan hieman paremmannäköiseksi. Sen tietysti kruunaa 3D-koneistettu alumiininen mersun tähti... =)
Ja sit kuvia
|