Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 12.02.2012, 14:46
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Angry

kyllähän se aika savotta tulee olemaan.
Vaihtoon menee
- moottori
- laatikko
- IRD (kulmavaihde tai jakolaatikko, miten nimeette, iha sama ku vaihdettava on)
- vaihdekeppi vivustoineen ja kytkimineen
- kardaani
- moottorin ohjainlaite
- johtosarjat (kori + moottori)
- mittaristo (ajonesto)
- ABS-ohjainlaite
- tankki
- polttoainepumput
- etujouset ja iskarit
- etujarrut

Nää nyt katottu korjaamokäsikirjasta sillai sunnuntaiaamun silmin...
Eli mites menee vaihto% raja???

Sitte perävälitys on muuten eri bensa ja diesel pelissä, eli sekin menee laatikon vaihdon takia uusiksi...
- lämmityslaitteen kennossa on merkittävästi eroa -->Td4 kennossa on lämmitysvastukset kun moottori ei sitä lämpöä meinaa tuottaa
- jäähdyttäjä erillainen, kun on se cooleri edessä ja letkut eri paikoissa
- ilmastointilaite täysin erillainen
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 12.02.2012 14:56 Perustelu: lisää löyty vaihdettavaa
Vastaa lainaten