kyllähän se aika savotta tulee olemaan.
Vaihtoon menee
- moottori
- laatikko
- IRD (kulmavaihde tai jakolaatikko, miten nimeette, iha sama ku vaihdettava on)
- vaihdekeppi vivustoineen ja kytkimineen
- kardaani
- moottorin ohjainlaite
- johtosarjat (kori + moottori)
- mittaristo (ajonesto)
- ABS-ohjainlaite
- tankki
- polttoainepumput
- etujouset ja iskarit
- etujarrut
Nää nyt katottu korjaamokäsikirjasta sillai sunnuntaiaamun silmin...



Eli mites menee vaihto% raja???
Sitte perävälitys on muuten eri bensa ja diesel pelissä, eli sekin menee laatikon vaihdon takia uusiksi...
- lämmityslaitteen kennossa on merkittävästi eroa -->Td4 kennossa on lämmitysvastukset kun moottori ei sitä lämpöä meinaa tuottaa
- jäähdyttäjä erillainen, kun on se cooleri edessä ja letkut eri paikoissa
- ilmastointilaite täysin erillainen