Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
...ja kun visko jää jumiin niin kannattaa suosiolla vaihtaa uusi visko, koska hyvällä onnella vesipumpun laakeri on ihan kohta entinen. Essonbaarin jutuissa on kuulemma vauhdissa korkanneet siivet menneet syyläriin ja sekin meni kaput...
TT
|
Varsinkin jenkeissä.
Ja viehän se varmaan sen 5-10 heppaa tehoa jos on tönkkö eli vie myös silloin sitä hemmetin kallista dieseliä.
Mutta joo. Jos se liikkuu kylmiltään "nahkeasti" mutta ei ole jumissa niin sillo se on melko ehjä. Jos se taas pyörii kylmintään herkästi niin se alkaa olla jo kaput. Omassa bertassa se on leipunu kiinni jo joskus vuonna kivi ja kirves mutta en ole vielä jaksanu uuttakaan vaihtaa. Ja sillä on ajettu jo varmaan yli 200 tkm. noin ja poltettu ehkä 2000 litraa dieseliä taivaan tuuliin.


Ja vielä että toimiessaanhan tämä ei juuri itsestään ilmoittele, eli kylmänä ja hemmetin kuumana humisee ja muuten hoitaa virkaansa melko huomaamatta. Eli jos kesällä ei ole lämpöongelmia, ja toisaalta hihnat ei pyri luistamaan kierroksilla koko ajan tms. niin se varmaan toimii melko oikein...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi