Viestiketju: olut ja sit sätti
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 10.02.2012, 19:53
Juuso4x4 Juuso4x4 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Perusasetus

Viimme viikonloppuna tuli juotua fosterssia. Nyt santtua. On se kun näitä kalliita erikoisempia oluita tulee nykyisin nautittua