Viestiketju
:
olut ja sit sätti
Näytä yksittäinen viesti
#
2
10.02.2012, 19:53
Juuso4x4
Aktiivijäsen+
Rekisteröitynyt: 30.12.10
Sijainti: Oulainen
Viestit: 227
Viimme viikonloppuna tuli juotua fosterssia. Nyt santtua. On se kun näitä kalliita erikoisempia oluita tulee nykyisin nautittua
Juuso4x4
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Juuso4x4
Etsi kaikki Juuso4x4:n viestit