hyviä pelejä, tekniikka on suht pomminvarma mut keittämistä kone ei kestä, kansi on siitä herkkä halkeamaan. Ja kansi halkeaa muutenkin mutta ei haittaa ajamista, napsuu venttiilien välistä eikä vaikuta mopon ohjattavuuteen
pumppu rupeaa tihkumaan kaasuvipuakselin juuresta ja aiheuttaa ilmavaivoja, alipainepumpun kalvo on kulutustavaraa mut ei aiheuta kuin jarrutehostinvaivoja (työntää ainakin ahdetussa tehostimen puolilleen öljyä kun kalvo hajoaa), nokka-akseli ja venttiilien tasurit tykkää kyttyrää huonoista öljyistä mut molempia saa motonetistä eikä maksa paljon mitään. Jakopää aika vittumainen vaihdettava kun kone on paikoillaan, ja kampiakselin kunkkupultti pitää vaihtaa samalla. Vaihteensiirtäjän vivustosta kuluu muoviholkit väljäksi ja keppi heiluu hervottomasti, helppo korjata tämäkin. Sähköt on mitä on, takavalojen kanssa tulee helposti ongelmia kun johdot makaa liejussa lavan sivukoteloiden sisällä, mut aina katsastukseen saa kikkailtua kuntoon..
Mut pieniruokainen se kyllä on. Oma vapari vei kaupungissa talvella just ja just 6 litraa satkulle, ja turbotettuna meni matka-ajossa 4.1 litraan sata kilometriä. Eikä verot tosiaan maksa juuri mitään.
Niin ja pitkälle kuskille löytyy vähän huonosti hyvä ajoasento.