Aikaansaannokset taitavat vähetä päivä päivältä. Niin tai tietenkin kun osa ajasta menee virheiden korjaamiseen.

Tämän loivemmaksi kulmaa ei saada. Rokkarissa on myös kapeat valuakselit ja ohjaus toteutettu vieläkin jyrkemmällä kulmalla mitä eilisessä kuvassa näytettiin. Ongelmia ei ole ollut ja sen vuoksi on helppo turvautua ajatukseen: miksei toimisi tässä kun toimii toisessakin.

(nyt tietenkin seuraavat ajot Rokkarilla ja muljahdus...

Sitten vain ihmetellään että ei ole näinkään ennen käynyt.

)

Laturia nostettiin sen alkuperäisestä paikasta ylöspäin. Runkopalkkiin piti tehdä pieni syvennys joka vielä maisemoidaan siistiksi kun keulaosasto on purettu tyhjäksi.
Huomenna keskitytään turboon ja pakoputkistoon liittyvien putkien tekoon.
Kun näitä saadaan asenneltua paikoilleen nähdään vielä paremmin miten kaikki tulevat sijoittumaan. Siinä vaiheessa voi joidenkin asioiden paikat vielä siirtyä suuntaan tai toiseen. Joten kuvan näkymät eivät välttämättä ole kaikilta osin lopulliset.

Polttoainetankki oli vielä kuvaushetkellä irti, mutta kuulemma jo nyt paikoillaan. Tankin alta menevä putki joka on osaksi panhardin tukemiseen liittyvä tukirauta meni uusiksi. Uusiksi lähinnä ulkonäöllisistä seikoista.
Seuraavan kerran kuvia ylihuomenna kun on esitellä Raptecin tekemiä putkistoja.