Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 05.02.2012, 22:06
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sili Näytä viesti
Trafin heebo, jolta kyselin lähinnä isojen renkaiden erikoisluvista, suhtautui hyvin skeptisesti "long arm:eihn" koska katsoi että niiden asennukseen pitäisi olla autonvalmistajan hyväksyntä! (korjatkaa jos olen ymmärtänyt väärin mutta eikös kyse ole tukivarsista joiden rungonpään kiinnitys hitsataan "runkopalkkiin" melkolailla taaemmas kuin alkuperäiset?)
Kyseessä oli siis WG jossa ei varsinaista runkoa ole, mutta johon näitä aftermarket valmistajien osia olisi saatavilla runsaasti.
Taisi trafin heebo olla sitten pihalla kuin lumiukko. Ei noissa pitäisi olla mitään ongelmaa, jollei sitten neropatit ole taas keksineet jotain uutta. Toisaalta tuntuu että noi trafin "päättäjät" suhtautuu skeptisesti aivan kaikkeen, kun ei niillä ihmisillä ole aivoja päässä järjenkäytön, vaan ilmeisesti asioiden hankalaksi tekemisen takia.

No, onhan se tietysti kauhean vaarallista laittaa autoon alkuperäisiä paremmin toimivat tukivarret, jotka on vielä kestävämmätkin. Aatelkaa nyt, sehän on aivan kamalaa! Varsinkin jos on vielä korotettu auto, kun maantiekäytöskin paranee tuolla hommalla, sehän on aivan hirvittävää!

Asiasta aiheeseen, monet ainakin Jeeppien long- arm sarjoista on sellaisia jossa mitään ei edes tarvitse hitsata vaan ainoastaan pultataan kiinni, mahdollisesti portaan ja kierteytetään muutama reikä jotta saadaan lisävahvikkeita paikalleen.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten