Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden
Eihän SupeSelect oo muuta ku se, että siin voi nelivedon kytkee kovemmassa vauhdissa päälle ja pois ku tavallisesti... Ja mikäli alle kurkkaa, niin jakolaatikossa on pari anturaa enempi ku "tavallisessa" ois. Voihan siin olla niinkin käynyt, että siit on orkkis vaihteisto porsinut, ja siihen on vaihdettu sitten Gen1 IC:n vaihteisto perään.
|
SuperSelectissä pitäis olla neljä asentoa ainakin kepissä.
Siinä on 2H, nopea takaveto, 4H nopea neliveto, keskitasauspyörästö auki, keskitasauspyörästössä on viskolukko. Sitten 4Hlc, eli nopea neliveto, keskilukko kiinni, ja 4Llc, hidaspuoli keskilukko kiinni.
Sitten muita eroja siihen EasySelectiin on se, ettei siinä ole napalukkoja. Lisäksi suomiautoista yleensä löytyy perästä kytkettävä lukko SuperSelectin kanssa.
Suurin ero SuperSelectissä on siis se, että siinä on keskitasauspyörästö.