Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.02.2012, 01:14
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ni-in

Kun pikaiseltaan luin nuo topiikit läpi, niin kaikkein humoristisimmat kommentit olivat "arvon golleegolla" jotka ilmoittivat sijaintinsa "epämääräisesti"

Ja sehän on tosi että maalla ollaan viisaita kun .... (merellä hätä)

Toki sain tuon lompakossa olevan ajokorttini muutama vuosi sitten, mutta tuo uudenmaan liikenne on opettanut paljon!
Kun olen käynyt siellä muutaman kerran vuodessa, niin ensimmäinen huomio oli,
että LC:n takaluukusta pohjoissuomalaiset viitteet pois!

Ja se ajotyyli, että pidetään turvavälit suositusten mukaisina, niin jo täällä pohjoisessa olen tingannut 66% alennusta....

Mutta vielä kehä teillä kanssa-autoilijat lappoi jatkuvasti takaa-eteen, ja kun yhdessä ruuhkassa en viitsinyt lukkojarruttaa kesäkuun kuivalla asfaltilla niin tuli molemmat kädet ikkunasta kertomaan mitä tämä saksalaisvalmisteisen auton kuljettaja oli minusta mieltä. No, olin senverran säikähtänyt, etten viittinyt työntää LC:n puskuria naapurin takaoveen.(olin aivokuollut, ja piittaamaton jne ko. edellä olevan mukaan)

No, nyt olen oppinut kehäteiden yms. rytmin: Kun sinun edessä on tyhjää, niin se on minun, ja kun et ole pitänyt turvaväliä, niin pidä se nyt minuun!

Ja noiden rekkojen/Ka suhteen;kaikilla työssäkäyvillä on omat menot, mutta noissa rekoissa on minun/sinun jääkaapin täytteet

Ja helmenä pohjalla arvaus: kuinka paljon nastattomia talvirenkaita mainostetaan ensi vikolla!

p.s tuo aiemmin mainittu ajokorttini ei ole ensimmäinen
Vastaa lainaten