Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 03.02.2012, 16:51
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Hinta/ laatu on WJ- mallin Jeepissä kohdallaan, kandee vaan tarkkaan kuunnella takaperän laakerien metelit. Niillä on paha taipumus hajota hyvinkin nopeasti. Toinen on WJ- mallien ilmastoinnin lämmönsäätöläpät, vittumaiset korjata. Muuten ei noissa mitään suurempia vikoja ole.

Paremmalla nelivedolla kun etsii niin on ne "gerotor"- lukot akseleissa, joustovarat metsäajoa ajatellen varsin maukkaat ja ei jää noilla akselilukoilla ihan helposti edes ristiriipunnassa jumiin. Jatkuva neliveto on hyvä ajettava maantiellä, ja hitaalla puolella kiinteä nelikko. Alusta on mukava, eikä ohjaustakaan voi kauheasti moittia.


G- mersu toki olisi asiallinen vaihtoehto, mutta nuo uudemmat on aivan perkeleen kalliita.

Toyotaa en edes ajattelisi, isoja painavia lahnoja ja ikä/ kilometrit huomioiden Suomessa ihan överihintaisia - ja ei ne edes mene metsässä mihinkään
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten