Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87
88 talvesta ei paljoa tietoa ole..Parafiinillä olen pienenä poikana suksetkin esivoidellut. Ei se ainoa voiteluaine olekkaan, tuota tarkkaa suhdannetta tai kaavaa minulle ei tietenkään kerrottu mutta näin antoi ymmärtää että merkittävä osuus tällä on, ja sen pakkasessa saostumisen takiahan siinä talvi ja arktisessa se osuus onkin minimaalinen verraten kesälaatuun. 2t öljyä ei kehoittanut kaatamaan tankkiin jossa tietää olevan vettä koska ne emulgoituvat, sanoi että välistään ei tee huonoa kaataa desiä paria, diesel100 sanoi että sisältää ainetta joka sitoo vettä ja joka sitoo dieseliä ja ne sekoituvat keskenään ja näin imee kosteuden itseensä ja kuljettaa mukanaan pois.
|
Syöttöpumpun ja suutinten läpi jotka eivät siedä vettä pienten välystensä takia...
Siis tietenkin myös dieseli ja vesi "emulgoivat" keskenään ja vesi jää pohjalle. Jonka sitten se diesel satku sitoo itseensä kuten myös sekoittuu siihen dieseliin.
Menee kyllä jankaukseksi mutta näin se vaan menee. Jos noita autokemikaalipurkkien sepostuksia lukee niin lähes kaikissa niissä on perusaineena etanoli. Myös siinä diesel100:sessa, masinolissa. ja lasolissa yms litkut. Kaikki pohjimmiltaan samaa kamaa.
Eli äkkiä luulisi ettei masinoli tee enää kauppansa koska esim. 50 litrassa 95E10

iä on jo viisi litraa(purkkia masinolia) mukana jo valmiiksi. Ja 98:sissakin 2.5 litraa samassa määrässä.
Vaan taas mennään ohi aiheen...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi