Olisiko kenelläkään hyviä ideoita teräksisten laakerikoolien irrottamiseen alumiinisesta banjosta? Sattuneesta syystä ne on siellä tiukassa, koitin toholla lämmittää ja sitten paukutella tuurnan ja massavasaran kanssa irti parisen tuntia, vaan ei siitä tullut mitään

Uskaltaisiko vetää vaikka migillä laakerikoolin sisälle kakun, jos kuumentaisi tarpeeksi alumiiniakin niin lähtisikö sitten koputtamalla irti? Vai laajeneeko teräs enemmän kuin alumiini (ei muista enää) ja sitten tuo jumii vain entistä pahemmin

Etuakselilta joka on ihan normi teräksinen banjo, meni kahden laakerikoolin irrottamiseen vastaavista koloista ~5s. kappaleelta. Vähän helpompaa
Olin sitten loppuillan tuon etuakselin kimpussa, kun alkoi taka- akseliputki vituttaa siinä määrin. Ylätukivarren kiinnikkeen vahvistus, nyt on "boxattu":
Koska etuakselia on siirretty jokunen sentti eteenpäin, niin etujouset on varsin makkaralla varsinkin sisäänjoustossa. Jousilautasten siirto ~4cm taaemmas/ 1,5cm ylemmäs. Samalla tällä proseduurilla saa mukavasti lisätilaa high- steer raidetangolle ja panhardille:
Tämä akseli on jostain ojaanajetusta tjsp. autosta. Putki on suora, mutta alatukivarsien kiinnikkeet ei olleet. Koitin ensin niitä vähän oikoa, mutta ne meni vain entistä pahemmin banaanille. Paskat ne on muutenkin alunperin, ja olisi pitänyt vahvistaa. Tein sitten 6mm:n levystä kokonaan uudet

pitää vielä liimata tuohon palat yhdistävä levy väliin