Viestiketju: Rengas lumessa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.02.2012, 20:48
KooPee:n Avatar
KooPee KooPee ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 06.11.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Ziarellit taitaa olla suurimpia nimelliskoon ylittäjiä, kun ainakin 33*12,5-15-koossa mun Kaimanit on "mpartyn" Ziarellejä tuumaa pienempiä sekä halkaisijaltaan että leveydeltään.
-Selitys on, että Ziarelli tekee kolmekolmosen 33 tuumaselle rungolle ja muut tehtaat yleensä käyttää 31 ja 32 tuumasia runkoja

No, todellisuus selviää soittamalla myyjälle ja pyytämällä sitä mittaamaan kumit. Tällä pakkasella tosin hinku lähteä varastoon voi olla toista luokkaa kuin minun tapauksessa vastaavilla plussamerkkisellä asteilla...
-juu, heti kun lukot sulaa konttien ovista, voin mittaillakin

Minkä helkutin takia muuten KP luovuitte noista kumeista?
-ei julkisesti voi mennä haukkumaan kilpailevan instanssin rengasta, siitä jää p****n maku suuhun kaikille... ollaan nyt vaan hiljaa

Omiin Kaimaneihini olen silti todella tyytyväinen, vaikka niiden ostaminen suoraan Italiasta/Ranskasta olikin oma pieni rojektinsa. Soisin että tätä kuviota saisi jatkossa myös ostaa Suomesta. Puheet siitä ettei niitä muka saa on kyllä roskaa, koska mulla ja Jarella noi on ostettu viime vuonna.

-eri tehtailla on eri kriteerit rungon kunnolle, jotkut tehtaat pinnoittavat kaikki rungot mitkä käsiinsä saavat ja silloin on valmista tuotetta paljon tarjolla, mutta takuu ongelmiakin on vastaavasti moninkertaisesti- ostajalle onnenkauppaa, joskus saattaa saada hyvääkin tavaraa...

Meinas unohtua ---
"Kestäähän ne kumit bedlokeilla paikallaan melkein ilman paineitakin, vaan ilkeä se on pelkillä vanteilla kurvailla. Näissä uusiokumeissa on onneksi (?) suht jäykät rungot. "

No itseasiassa pinnatuista ei voi koskaan tietää mille rungolle ne tehdään, ainoastaan pintakumia on yleesä hieman enemmän kuin ihan uusissa renkaissa jolloin se tuntuu käteen jäykemmältä... todennäköisesti nytkin allasi pyörii neljän eri tehtaan valmistamat rungot.
Vastaa lainaten