Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 01.02.2012, 21:15
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 523
Perusasetus

Mikäli tuolla laitteella ajetaan pääsääntöisesti ei-mudakossa ja mennään katurenkailla, niin melkoisen moni vika jää pois.

Itsellä on 800 Sportsman ja ajamalla rikkoontunutta ei ole (muovien lisäksi) oikeastaan muuta.

Etuperä vaihdettiin jo uutena uudeksi, kun tehtaalta jäänyt amerikan toleranssit, eikä meinannut kytkeä.

Alapallo meni uusiksi, kun tuon samaisen remontin yhteydessä oli merkkiliike unohtanut alapallon suojakumin pois.. Väljyyttä tuli melkoisesti, kun kaikki "kakka" siellä hiersi.

Lataussäätimen johdot nirhaantui poikki, hieman huonosta paikasta vedetty alunperin (en tiedä muilla kyllä käyneen moista.)

Variaattorin kopan ja koneen välinen tiiviste alkoi vuotaa vettä ulkoapäin variaattoriin, joten tiivistäminen uudestaan tiivistemassalla. Toki ongelma tulee eteen vasta, kun veden pinta on "kytkinakselin" yläpuolella.

Samaisen merkkiliikkeen väärin myymät etuperän öljyt toivat myös arvuuttelua etupään toimintaan, mutta uudet OIKEAT öljyt palauttanee asian takaisin oikeisiin uomiin.

Kone ollut uudesta asti minulla ja tuo reilu kaksi vuotta ajettu kaikki ajot metsässä.

Neliveto toimii erittäin hienosti, kun ei tarvitse arpoa etulukkoa erikseen päälle. Alamäkijarrulle löytyy käyttöä myöskin.

Miinuksena kylläkin melko kova paino, mutta olkoon takuuna vankasta laitteesta.. Ja merkkiliikkeet on hieman mitä on..
Vastaa lainaten