Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja XVD
itse voin todeta että tuolla yhistelmällä menee vielä metrin hangessa jos ei ole kovaa lunta tai vanhoja raiteita haittona  renkaissa on lisänä kolomin kertanen nastotus...toiset renkaat jotka on itselläni ns. all o raund  renkaina ovat kumho kl 71 35 12,5 15. toimivat vielä noin puolimetrisessä pehmeässä lumessa ja suvikelillä. muutenki mainiot kumit. mutta siinä mihin kumhoilla loppu eteneminen mentiin seuraavana viikonloppuna fedimoilla läpi helposti..
mielestäni lumirenkaaksi sopii paremmin kapia korkia ja karkia eli KKK 
|
Samaa mieltä... HJ:t on parhaimmillaan syvissä lumissa korkeilla, karkeilla ja kapeilla renkailla. Paino on lumessa voimaa ja ylipaino ylivoimaa. Paljon aikoinaan kahloin syvissä lumissa HJ:llä ja on muuten ainoa olosuhde missä HJ on maastureista omaa luokkaansa. Nykyään ajelen pätkäpajerolla ja umpihankia oon kokeillu erilaisilla rengasvariaatioilla. Pajero menee ihanasti syvässä lumessa 35x12,5-15 Good Yearin Wranglereilla, joissa sivunapit nastotettu kuormurin nastoilla. Kaks nastaa joka nappulassa ja muuten pitää jäisellä tielläki ku tauti. Kunpa Wranglerin 35:sta sais kapeempana ku 12,5 niin ostasin heti talvikumeiksi uudet.