Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress
pura napalukko irti,putsaa rasvat pois niin sen sokan pitäisi näkyä,sille on oma ura mihin se tulee, jos sieltä ei löydy sokkaa niin silloin se on irtonaisena jossain siellä rasvan seassa palasina. jos vetari kerta liikkuu koneeseen päin vedettäessä.
|
Itellä kans on kuskin puolen vetarissa tuo noin puoli senttiä välystä koneeseen päin vedettäessä. Ja samoiten paukkuu ja rutisee tuolla puolen jokin.
Vetaria oon itekkin pitkään epäillyt. Mutta kumma kun tuolta puolelta pyörii napalukon kuuskulmapultit auki ja yleensä niihin aikoihin kun käyttää nelivetoa. Napalukko käväsi myös tässä vaiheessa mielessä kun tuon huomasin että on syytä tutkia. AVM-manuaalinapalukot tässä.
Vetari rutisee kun neliveto on kytketty ja veto tai moottorijarrutus sillä hetkellä. Pelkästään navat kytkettyinä takavetopäällä eivät rutise.