Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tonikki
Itellä ei edes suodattimien vaihto tuntunut auttavan. Sihti oli tankin puolelta mitä luultavimmin tukossa kun starttaaminen imaisi ilmauspumpun pohjaan. Vaihdoin suodattimet ja vika ei hävinnyt. Piti puhaltaa polttoaineletkusta tukos irti ennen kun sai dieselin taas virtaamaan suodattimille asti.
Sitä en tiedä mikä tukos lie ollut, parafiini, jää vai joku muu paska. Tankin pohjalta ainakin paskaa löytyy, suodattimesta päätellen.
|
Putsasitko tai tyhjensitkö tankin. Parafiini hyytyy yleensä suotimeen. Eli vettä/ muuta shaissea,mitä kertyy varsinkin jos sitä on elämän aikana tankkailtu kannuilla tai tiltankista tms.
Jos siellä on pohjaroppu niin yön yli kun se on seissy tallissa ja jos sinne alle mahtuu ryömimään niin siitä voi varovasti laskea pelkät vedetkin pois. Eli sitten kun vesi vaihtuu dieseliksi niin proppu kiinni.
Eli siis varovasti raottaa sitä ja pitää koko ajan huulila sitä proppua...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi