Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 31.01.2012, 02:30
RalliJari RalliJari ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.09
Sijainti: Iisalmi
Viestit: 423
Perusasetus

Kyl noista itekki Subrua eniten suosittelen Itellä ollu yks eka kopan Legacy ja olin tyytyväinen. Veljellä uus bensa Fore ja tyytyväinen ollut, poislukien sama vika mikä kaikissa vaparibensa manuaali Subruissa, huonosti päälle menevä pakki. Vaatii kärsivällisyyttä se.
Varsinaisia tyyppivikoja ei tuu mieleen muuta ku 2.5 litrasten vapareiden kansipahviviat 2000-luvun vaihteesta. Mutta eipä moista euroopan markkinoiden Foressa ollukkaan.
Huomaa että se alennusvaihde on vain vaparibensa manuaali malleissa (ja farmari jos Impreza tai Legacy kyseessä) ja on välitys-suhteeltaan jotain 1.5:1, eli tarkotettu pääasiassa kärryn vetoon.

Ja tosiaan neliveto on manuaaleissa keskellä viskolukittu tasauspyörästö, eli vetää aina molemmista päistä. Automaateissa sähkösesti ohjattu lamellisysteemi, tossa sun ikäluokassa jakosuhde tais olla 90:10 etuvoittonen, uuvemmissa tais olla sit vähä tasasempi jakosuhde.
Hihnalla on ton ikäset Subrun bensakoneet (kutosboxereista en kyllä varma oo, niitä löytyy Outback ja Legacy malleista).

Tulpas turhan pitkä tarina, Subaru Club Finland foorumilta voi lisää lukea jos haluaa.

Tossa Suikan Grand vitarassa on sit erillinen runko ja alennusvaihe jotain 2:1. Yhen -03 mallisen 2l manuaalin koeajoin, ihan ok peli oli.
Vastaa lainaten