Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja axu87
Ei millään pahalla bj andy, mutta sinulla ilmeisesti on vielä käymättä muutama vuosi koulua kun et selvästikkään pysty keskustelemaan sivistyneesti, minulla sama koulutus kun sinulla ja koneenasentajan töitä teen, enkä myöskään surffaile siellä suomi24 missä ilmeisesti sinä vietät aikaa kirjoitustyylisi perusteella ja tämän foorumin asiantuntemuksen mukaan.
Ja nimen omaan tuo minun kaasari länkytys liittyy kun teille en tiedä sitten A joko ikälopuille tai B keskenkasvuisille tuntuu olevan mahdoton määritelmä tulkita asioita
ilman sen äärirajoille viemistä. Minkä helvetin takia sitä pumppua ja suuttimia pitää puhdistaa joka tankkauksella niinkuin te nyt siellä väännätte, että joka tankkauksessa on laitettava sitä 2t öljyä. Ja tuosta teidän lisäaine tuntemuksesta niin kyllähän ne teidän puhumat hyvät nykylisäaineet on nähty tuossa nyky 95e10. Itsellä ei ikää paljoa, mutta koneitten kanssa olen ikäni pelannut ja lähipiiriin kuuluu ammattilaisia entisöinti, ralli, moottori, traktori ja kone puolelta yleensäkkin ja ammattitaitoa löytyy vuosikymmeniä oman kymmenyksen yli. Menkää sinne suomi24 harrastamaan tuota "kehittävää" keskustelua. Jos kuulutte kohderyhmään jotka eivät uskalla laittaa öljykannua missä on ruokalusikallinen öljyä pohjalla polttoaine kannuksi, niin itkekää jollekkulle muulle kuin minulle. Ja palatakseni kun tunnutte tietävän tuon polttoaineiden lisäaineistuksen ja koostumuksen niin soittakaapa vaikka neste oilille ja kysykää miten on tuo nyky dieselin "rasvaisuus". Itse en kommentoi tähän asiaan enään muuten kuin saatuani itseni tolpilleni ja jonkun vanhan diesel leka mersun kun saan tontille niin kuvaan sen videon.
|
Jos paskapuheiden alasampuminen on sisvistymättömyyttä niin sitten olen mielelläni täysi moukka.
Siis montako kertaa olet itse a) Täyttänyt jonkun asiakkaasi auton dieselputsarin 2t öljyllä b) oman autosi dieselputsarin 2t öljyllä ???
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|