Hep!
Tilanne onkin nyt niin että mun tallipaikka pitää tyhjentää ens kuussa ja pitäisi saada mun katuauto siirrettyä pois siksi aikaa. Suzukille pitäisi löytää siis uusi koti vähän nopeammin että saan hallipaikan vapaaksi.
Miltäs kuulostas jos heitän megan kaupan päälle?
Auto + Talvipillerit + Mega = 2200e ? Jos menis ennen kuin alan sumplimaan uutta säilytyspaikkaa tuolle.
Löysin tallilta myös täysin uuden Defan lohkolämppärin (vesiletkuun asennettava malli) jonka saa mukaan. Tarkoitus ollut suikkaan laittaa mutta jäänyt...
Mulla on noita megoja useampiakin ja auton mukaan lähtee MS2 prossu + V3 piirilevy jossa toteutettuna vain yksi suutinkanava ja pelkkä hall-anturi mahdollisuus. Eli toimii suikassa, mutta jos siirtää toiseen projektiin niin voi joutua lisäilemaan komponentteja. Tai sitten myy eteenpäin ja laittaa kusutinta tilalle
Lisäoptiona saa myös halutessaan mukaan tuon G13BA koneen oman 1-piste ruiskun jos haluaa palauttaa orkkis kuntoon. Siitä tosin puuttuu ohjainboksi ja piuhasarja eli ei ole mikään bolt-on ratkaisu.
Eli kaikenlaista hilpetta olis nyt lähdössä auton matkaan. Soitelkaa tai viestitelkää niin kerron kyllä lisää! Ja lisää kuvia saa pyydettäessä!