Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 29.01.2012, 21:25
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Viestit: 177
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Tämä siis talvella,kyllähän tuolla on itse päässyt ihan samanlaisissa paikoissa missä tuo neliveto ajeli,ainut ettei pystynyt luisuttelemaan samalla tavalla. Sitä en taas tiedä millaisissa paikoissa tuo yrittäjä ajaa,sanoi vaan ettei Hiacella tee mitään.
Uus koppainen vito on aivan onneton menemään kiitos mersun hienon ajonvakautuksen. Kaverikin haukkunut oman firmansa viton talviominaisuudet alimpaan helvettiin,jos lunta on yli 5cm ja pitäis esim lähteä nousemaan rinnettä niin tuon ajonvakautuksen takia nousu on hyvin heikkoa.
No joo, pitää vähän heittää "läppääääää", ei kannata ottaa noita minun juttuja kovin vakavasti...

Mutta asiaan, olen siis viimeiset 4 kuukautta ajellut tosiaan semmoiset 250-500 km / päivä, tollasellaT5- Pornstarterilla, ja pääasiassa näitä "huonoja" / huonosti aurattuja sivuteitä, (koulukyytejä, sekä "mummonmökin" -mummoja, sekä perus-kännisiä... kelistä, kellonajasta, tai tiestön kunnosta riippumatta, siis Taksia.
Eli JONKINLAINEN kokemus on, minne sillä pääsee, ja minne ei. Ja Taksia siis päätoimisesti kohta kolmevuotta, joukossa henkilömallien lisäksi Vito (takaveto), T4, T5-koppaiset portterit, 4wd Hiace, sekä takapotku Sprinter.

Näistä Ehdottomasti paras etenijä...(ylläri ) tuo nelikko Hiace, seuraavana etuveto Transportter, sitten Vito, ja ehdottomasti huonoinpana Sprinter.

Näitten bussien lisäksi yhdellä isännällä on lastutettu automaatti 270 Cdi Ml Mersu... onko ehkä parhautta ajella sillä talvella... ei oo kyllä jääny kiinni...!!! löytyy alennusvaihteistokin !! Saapi mummot kyytiä, kun lähtee risteyksestä pedaali pohjassa, nelikko päällä, ja kun on vielä tuo tomaatti laatikko!!!

Viimeksi muokannut Super_Select : 29.01.2012 21:28
Vastaa lainaten