Viestiketju: Digitv on huonopila
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.04.2004, 12:58
Laskos Laskos ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 25.09.01
Sijainti: Tampere, Vehmainen, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
(ja nyt siinä uudessa Aamulehden tv-liitteessä, jonka nimi on hukassa)
Valo

Ja sitten itse asiaan. Puuttumatta nyt mitenkään teknisiin toteutuksiin tai koko digitv:n käynnistykseen, niin itse ainakin olen ollut ihan tyytyväinen digitv:een. Ostin boksin viime kesäkuussa (semmoinen halvin mahdollinen Humaxin boksi ilman kortinlukijaa) ja pieniä ongelmia lukuunottamatta kaikki on mennyt ihan hyvin. Boksin joutuu buuttaamaan aina välillä, mutta kun tietää mihin se kilahtaa, niin sitä tilannetta pystyy välttelemään (kun kääntää kanavalla, joka lähettää tekstitykset erillisessä paketissa eikä suoraan kuvaan poltettuna ja nopeasti kesken tekstipaketin lataamisen vaihtaa kanavaa, niin jää jumiin).

Mutta ennen kaikkea kuvan ja äänen laadun paraneminen on ollut ainakin mulle the juttu. Asumme taloyhtiössä, jossa on melkoisen vanha ja huono antenniverkko, niin digarin oston jälkeen on päässyt nauttimaan hyvästä kuvasta & äänestä ja se on ollut mannaa.

Ja tämän kaltainen, näin suurelle massalle vaikuttava muutos, on aina vaikea toteuttaa ja lyödä läpi. Antakaahan vähän aikaa (5 vuotta nyt ens hätään) ja katotaan sitten mitä tuleman pitää. Alku aina hankalaa, mutta lopussa kiitos seisoo, uskoisin.

- Laskos -

"Voittajat eivät luovuta, luovuttajat eivät voita"
(Juhani Tamminen)
Vastaa lainaten