Viestiketju: Pajeron ahdot...
Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 29.01.2012, 11:39
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Mites ahtaako ilman kuormitsuta (siis paikallaan ollessakin ku polkasee kaasua)?
Itellä mittarissa neula nousee paikallaankin kaasua antaessa sinne 0.6 seutuun... Ja tasasella kaasulla 80km vauhdissakin ahtaa 0.8... Mikään turbollinen kampe mitä ollut, niin ei oo ahtanut tasakaasulla ku max. 0.3 vaikka on jälkiturbotettua kampetta ja syöttöjäkin lisätty (penkkissä vakiosyötöillä 0,7bar max.4500rpm/114,7hp moottorina Nissanin 2.0Dsl).
Kyllä ahtaa myös paikallaan polkastessaki. En muista lukuja nyt yhtään ,mutta mullahan on tossa aika reilut nuo ahdot. Nyt sen syöttöpumpun vaihdon jälkeen ku pumppua vähän säädeltiin on ahdot parhaimmillaan (PAHIMMILLAAN) käyny 2,0barissa.... Se on jo aivan liikaa. Pitäs ehtiä tutkia tuota tarkemmin jossain välissä itsekkin. Mullahan on tossa l200:sen imusarja ja pajeron cooleri, mut ei ne ainakaan laskenu ahtopaineita.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten