pinnasta "Makita 230mm + katkaisulaikka" karkeaan työstöön.
ja sitten tuo "makita 230mm+hiomalaikka" teränpitimeen ja sorvi pyörimään takaperin, kohtuu otolla ja automaattisyötöllä onnistuu! (siis tuo makita on kulmahiomakone)
Ja tig:llä onnistuu jonkin verran päästämään pintakaskaisua, mutta ainakin toyotan jakolaatikon rattaissa noin 2mm pintakarkaisu, joka tuppaa nappaamaan kovapalasta kulman pois, jos ilman tig päästöä niin jokseenkin kerrasta pala paskaksi

(siis noista minun venäläisistä, toki ns. merkkipala ei juurikaan parempi)
Ja jos päästää koko hammaspyörän, niin sitten onnistuu paremmin, mutta mitä tuolla sorvatulla kappaleella pitäs tehdä?
Katseleppa haulla suursyömärin syksyllä aloittamaan topiikkia, olikohan joko voiko sorvata tai jotain bj-75 jakista? tai millä terällä tms.
siinä joku sorvasi keraamisella palalla pintakarkaistua hammaspyörää, ja onnistui!