No niin Volvo saatiin lämpimään halliin sulamaan.
Peli lähti hienosti käyntiin kun otettiin ilmanputsari pois ja anettiin startatessa vähän "pilottia" sisuksiin. Tarvii laittaa imupuolelle tulpattu letku talvi startteja varten niin ei tarvi mitään purkaa.
Käsijarru tosiaan vapautui käsijarrukahvan viereistä namikkaa painamalla kun Volvo oli käynnissä ja jarrupainet nousset.
Venttiilihatun viereinen upotettu nappi on vielä mysteeri?
Tässä muutama kuva myllystä vasemmalta ja oikealta.
Onkohan tuo valkoinen purkki se tenutin ylemmässä kuvasa oikealla ylhäällä ja alemassa kuvassa vasemalla ylhäällä, siitä menee letku kompuran takaosaan? Alemassa kuvassa ohuin letku.
Tavaratilan kulmasta löytyi okein kunnon rotankolo? En kyllä halua kohdata moista jyrsijää??

Mitenhän tota voisi hyödyntää?? Vai hitsaanko umpeen? Kamina kun upottaisi tuohon niin puita pystyisi lisäämään auton alta?
Antaa Volvon sulaa huomiseen ja sitten tyhjenellään vedet järjestelmästä.
t. Ismo Ämmä