Terve.
Jep, venttiilin hattuhan siinä yhdessä tosiaan onkin.
Taas ollaan eilistä viisaampia, kiitoksia vaan.
Akkujen päälle on luukku jo tehty ja nyt tarvii lähteä ostamaan siihen vielä lukkosalapa ja samalla haen sen tankinkorkin lukolla.
Tarvii perjantaina koittaa saada Volvo sisätiloihin sulamaan viikonlopuksi.
t. Ismo Ämmä
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo
Moi,
> vaan mitäs nuo kolme muuta namikkaa on? Käsijarrun viereisessäkin lukee Jarru Brake?
Onko yx niistä normaalin auton renkaan venttiilin näköinen? Siitä saa paineistettua käsijarrun eli avattua sen, jos jarrupaineet sattuu häviämään eikä kompura pelitä (tai moottori käy).
Siitä jarru/brake namiskuukkelista jotain tekemällä saa resetoitua seisontajarrun, ne jää lukkoon jos paineet katoaa hallitsemattomasti, ettei auto lähde itseksen liikkeelle kun jarrupaineet palautuvat.
Mun on tarvinnut käyttää ko. vipstaakelia vaan kerran, kun vaihdoin yhden paineanturin jarrusysteemeihin, seisontajattun merkkivalo jäi palamaan jatkuvasti, vaikka itse jarru siis toimi hyvin ja normaalisti.
Mulla ei vaan siinä nappissa/viussa oo mitään tekstejä, joten en tiennyt miten sitä piti käyttää, heilutin ja vemputin sen minkä osasin ja jotain tapahtui eli pakkolukko aukesi.
-Paavo
|