Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 25.01.2012, 13:20
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Ruotsissa on vissiin kaikki toisin, jos ymmärsin oheisesta linkistä. Ihan hienoja yhdistelmiä http://www.skaneslap.se/
Katos kun Ruotsi on liikenneturvallisuuden esikuvamaa, niin siellä kaikensorttisten ajoneuvojen rakentaminen, muokkaaminen ja ajaminen on sallittua kunhan se on järjellisesti tehty Koska Suomessa ajatellaan vain byrokraattien aivoilla eikä järjellä, niin täällä ei saa tehdä mitään.

On se hienoa, jos edes tuo edellä mainittu C1E- luokan muutos todellakin tulee voimaan. Varmaan joku saatanan idioottipäättäjä/ byrokraatti tuohonkin ehtii vielä puuttua. En voi mitenkään ymmärtää mikä on se järki, että voin esimerkiksi Jeepilläni käytännössä vetää isompaa kärryä kuin jollain C1- luokan jenkkipickupilla joka taatusti on turvallisempi vetoauto. Jotenkin aivan ääliömäistä on myös se, että tarttet rekkakortin joka maksaa nykypäivänä ~5000€ siihen, että saat vetää 3500kg kärryä isolla pickupilla joka on kevytkuorma- auto.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten