Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xjxj
Tulipa sitten sunnuntaina vaihdettua pykälää isompaan se sininen kuusysi.
Uusi koppiauto on vuosimallia 1976 jos tyyppikilpeä on yhtään uskominen.
Ollut kai jonkinlainen sähkö/tutkaukkojen tukikohta jäljellä olevista piuhoista ja töpseleistä pääteltynä.
...ei jaksanut startata omalla akulla...
|
Tuli noilla ajettua inttiaikana parisenkymmentä metsäreissua yhteensä, meillä oli viestissä tuollaiset niin Vekaralla kuin Haminassakin

Paras kulutuslukema minkä sain reissulle oli ~140l/ 100km (normisti taisi mennä jonkun 60-70l/ 100km), ja huippunopeutta otti valtion tarjoaman mittalaitteen kanssa 97km/h - onneksi tosin nopeusnäyttö tien varressa eikä poliisi. Kaveri veti paremmaksi samaan näyttöön mun imussa ja kellotti 102km/h

Molempia pelotti niin perkeleesti.
Gaz66:n starttikampeen joka muistaakseni löytyy ohjaamon takaseinästä, tuli tutustuttua moneen otteeseen ja starttaustekniikka tuli hienosti toimivaksi ja tehokkaaksi. Kaveri avitti vähän starttia pyörittämällä, ja itse reipäs nykäisy kammesta ja äkkiä kädet välistä, muuten oli ranteet kipeänä pari päivää.. En muista että juuri yksikään armeijan Gazeista millä ajettiin olisi lähtenyt edes lämpimänä kesäpäivänä omin avuin käyntiin kun oli kylmä kone
Varsin hienoja pelejä menemään metsässä, ja todistetusti tuollaisella voi myös saada kaikki neljä tassua yhdellä kertaan ilmaan - kaatamatta autoa siis. Noilla viimeistään oppii ajamaan ilman kytkintä (paitsi liikkeelle lähtiessä), jos ei opi niin sitten se on kuskista kiinni