Viestiketju: Vinkkeja haaveilijalle
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 25.04.2004, 23:46
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Moi,

jäykät akselit on hyvät maastoon (tässä maasto on eri asia kuin huono tie), kierrejouset samoin, lantikasta ja g-mesestä nämä löytyy, vieläköhän tällaisia tojotia saa uutena vai onko kaikissa renkkukeula? (ei saa liekittää jos tämä on tyhmä kysymys...) Lukot ovat plussaa, mutta eivät mitenkään välttämättömät, ja niitä saa aika moneen merkkiin/malliin jälkikäteenkin, soppelit renkaat ja vinssi on minusta ekat hankinnat maasto-ominaisuuksien parantamiseksi.

Turhat sähköheebelit ovat mielestäni turhia, ja luen näihin myös ABS:t ja luistonestot, näkis vaan kuinka ne toimii kun autolla on ikää yli viis vuotta...

Henkilöauto/paku on varmaan kustannus- ja mielipidekysymys, ilmeisesti kiesiin tulee tiisselikone? Ja varmaan myös käsivaihde? Jos kilsoja tulee paljon, niin sitten kai noi on järkeviä vaihtoehtoja. Hyvä teho/painosuhde ja automaattivaihde miellyttäis ainakin mua, sekä tiellä että maastossa.

Jos itse olisin ihan tuliterää autoa ostamassa, en varmaan kovin paljon miettis oikeita maasto-ominaisuuksia (mutta itse kukin määrittelee termin maasto eritavalla?), kun en monen kymmenen tuhannen euron autoa raskisi kunnolla ulkoiluttaa piiiiiiiiitttttttkääääännn aikaan (tämä siis oletuksella "ei lottovoittoa" -talous).

-Paavo

Vastaa lainaten