Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 23.01.2012, 17:45
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu Näytä viesti
Hmph. Joutuu jo ny kyseleen Missä kohin hiluxin tyyppikilvessä on sen välityksen tiedot? Ei oo mitään axelcodea,tai vastaavaa. Kahen viimesen rivin numerot ja kirjaimet on kummasti hapettunu,mut niist vielä selvän saa. Niissä numero ja kirjainyhdistelmissäkö se on "piilossa" Vai onko määrätyn vuosmallin ja tyypin hilawitkuttimissa joku vakio välitys. Sitä etumurikkaa ku pitäs ettiskellä...On ku huristelis skeittilaudal kuulien päällä,ku takapotkulla painelee
Se on se c/tr/a/x/x/x ja mitä siinä litanniassa ny on mut akseli koodi tais olla viimenen,ja Toyotainfosta pitäs saada tarkka tieto runkonumeron perusteella. Se kannattaa varmistaa et ei tuu väärä murikka. Jos ei oo mitään tietoo missään ni sit laskee niin et merkit pinioniin ja lautaspyörään(avaat sen etukopan ni näkyy)
ja pyörität niin kauan et lautas pyörä on pyöriny yhen kierroksen,sit lasket montako kierrosta pyöri pinioni,ja kirja tiedon mukaan se on 4.3 vaikka en menis vannomaan et ei olis 4.55. Sit sen perän hajoamisen syyhän voi olla se et joku toope on vaihtanu takaperän tiuhempaan vaikkapa vanhemmasta hiluksista ni se takaperän välityshän olis hyvä laskea kans. Takaperän voi laskee niin et tunkkaa toisen takapyörän ylös ja pyörittää kartaania 4.3 kierrosta ja kattoo pyöriks pyörä 1.0 kierrosta.
Vastaa lainaten