Viestiketju: HydroDynamic Buggy
Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 23.01.2012, 17:43
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Kyllä siellä niitä kivoja kuviakin oli, kun vähän selasi pidemmälle. Suurimmaksi osaksi alumiinia koko hökötys, ja aika samoissa lukemissa paino kuin iso osa muistakin crawlereista mitkä rakennettu johkin auton alustalle alunperin. Toki puhtaalta pöydältä rakennetuksi aika painava.

Se miksi tosta korista on tehty noin helvetin korkea niin ei mitään hajua, toisaalta eihän toi nyt ihan susirumakaan ole.. jotenkin teollisen näköinen

Musta vaan tuntuu että monilla täälläkin palstalla unohtuu se, että jos ei kukaan koskaan kokeile mitään uutta, niin mitään kehitystä ei tapahdu. Ilman pellepelottomia ei varmaan olisi edes tällaisiamaastureita mitä nyt. Ja mitä vittua, maasturin perusrakenne ei ole muuttunut juuri mihinkään vähintään 70 vuoteen - jäykät akselit, alennusvaihteisto ja riittävästi maavaraa. Lehtijouset ehkä vaihtuneet vietereihin, tehoa tullu lisää ja renkaat isontunu. Eikö muka ole enää mitään kehityksen varaa?

Mun mielestä ihan hieno juttu että ihmisillä on rohkeutta toteuttaa tollasia karmeesta vastustuksesta huolimatta, ehkä joku seuraava keksii tuohon jotain mikä saa sen toimimaan paremmin? Potentiaalia tossa on, vaikka tuollasenaan vielä hieman raakile.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten