Olen tossa miettinyt/ihmetellyt että jotku tekee näistä autojen auroista mahottoman jämeriä ja painavia. Ja sehän on sitten taas huono käyttää. Kuitenkaan autot ei oo verrattavissa traktoriin painonsa puolesta jotenkin eiköhän se riitä vähän hennompikin aura. Ja ainakin ite ajattelen niin että ennemmin aura solmuun kuin että auto solmuun. Pikkasen on helpompi korjata. Ite oon nyt pari auraa tehnyt jo keveämmäksi ja hyvin ovat kestäneet. Tällä hetkellä huulilevynä on 6mm levy ja siinä takana 4mm kulmarauta tukemassa. ja aura muuten 2mm peltiä jossa on tuet 3mm peltiä. Ja toi putkirunko tai miksi sitä nyt vois sanoa niin on mulla 4mm seinämällä ja ihan liika jämerä. Mut romulla ei silloin ollu muuta. Eli seuraavan ku teen niin teen 3mm tai jopa 2mm seinämällä olevasta tavarasta. Et jos auralevy itsessään on 6mm paksua niin ei se tarvitse huulilevyä ollenkaan eikä ainakaan 10mm- 20mm levyä. ihan turhaa painoa vain. ja rasittaa auton akselistoa todella paljon kun painaa hirveästi ja onhan se mukavampi paikoilleenkin laittaa ku ei paina hirveesti. Toki lujuus pitää aina ajatella sen auton mukaan millä sitä käytetään mut jos vielä tulee nää jousi varmistukset niin kohtuus riittää. Tää on mun kokemuksella saatu mielipide enkä tuomitse ketään