Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 21.01.2012, 17:58
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Etuakselia mallailtu paikalleen. Tukivarsien korin puoleiset korvakkeet valmiina. Täytyy suunnitella vaihteistonkannatinpalkista tuki noille tukivarrenkiinnikkeille. Uudet iskarit ei saali niin paljon sisäänjoustoa kuin entiset, mutta saattaa olla että joutuu muutenkin rajoittamaan kun rengaskokokin kasvaa parilla tuumalla. Nykyiset iskarit pisimmillään 80cm ja lyhimmillään 52cm, ulosjoustolle jää liikevaraa 42cm. High steer ohjausvarret sopii aika hyvin paikalleen mitä nyt simpukalta lähtevä varsi on hieman vinossa auton poikittaissuuntaan nähden. Kannattaisikohan vaihtaa pitman arm sellaiseen malliin joka ei pudota sitä noin alas kuin kuvissa ja siirtäisi samalla vartta taaksepäin? Oliko se niin että panhard olisi hyvä olla tuon simpukalta lähtevän varren kanssa samassa kulmassa? Kallistuksenvakaaja ei meinaa sopia millään tähän pakettiin, mutta leimasetä sen kuitenkin paikalleen vaatii

Currie Enterprises toimitti veloituksetta uudet vetoakselit ensin tulleiden väärällä pulttijaolla olevien tilalle, ja nyt pääsee viimeinkon sovittelemaan niitäkin paikalleen. Taka-akselissa ei sen jälkeen olekaan alkuperäisestä aihiosta muuta jäljellä kuin banjokoppa ja akseliputket Huomenna rälläköimään vanhat pyöränlaakeripesät irti.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	kannake.jpg‎
Views:	432
Size:	57,8 Kt
ID:	24437   Click image for larger version

Name:	ohjausvarret.jpg‎
Views:	422
Size:	69,2 Kt
ID:	24438   Click image for larger version

Name:	ohjausvarret1.jpg‎
Views:	433
Size:	83,0 Kt
ID:	24439   Click image for larger version

Name:	vetari.jpg‎
Views:	428
Size:	82,1 Kt
ID:	24440   Click image for larger version

Name:	akseliputki.jpg‎
Views:	416
Size:	83,8 Kt
ID:	24441  

Vastaa lainaten