Näytä yksittäinen viesti
  #50  
Vanha 20.01.2012, 10:48
tare:n Avatar
tare tare on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 17.07.03
Sijainti: Riihimäki, Finland.
Viestit: 3.052
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Ei sitä kyllä mun mielestä mikään trial puolen sääntö estäis kallistaa taaksepäin....vai olenko mä taas lukenu liian vanhoja sääntöjä viimeks
eikös ne kaaret SUOMEN trialiin tehdä akk-sääntökirjan mukaan?

saa taivuttaa taaksepäin näillä ehdoilla

8.3.2.1.4 Tuulilasipilarin vahvistus
Autot, jotka on luokiteltu 01.01.2006 alkaen: Kyseinen
vahvistus tulee tehdä molemmille puolille, mikäli mitta
”A” (kts kuva 253-15) on suurempi kuin 200mm. Putkea
saadaan taivuttaa enintään 20 astetta edellyttäen,
että sivuprojektio on suora. Kiinnityspisteet tulee olla
ylhäällä enintään 100 mm:n etäisyydellä turvakehikon
etukaaren ja pitkittäistuen yläliitoksesta (kts kuva 253-
52 mittauksesta) ja enintään 100mm etukaaren tai sivukaaren
kiinnitysjalasta.

pdf sivu 17 ja kirjassa sivu 299
http://www.autourheilu.fi/attachemen...4-32-43175.pdf
Vastaa lainaten