Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 19.01.2012, 12:56
0201346 0201346 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.10
Sijainti: Imatra
Viestit: 311
Perusasetus

hommaa vähä muutosta vaihteeks, pää alkaa olee iha pyörällä kaikista moottoreista
tänää ostin heräteostoksena 2l alakerran mis on männät huonon näköset (yhet toiset männätkii on tos samallaisesta koneesta) mut muute alakerta näyttää hyvälle, vaihtoehdot edelleen on auki mut tehää tosta vaik olkkarin pöytä jossei muuta saa
tuossa ilmeisesti on nuo kampuran kaulat ohuemmat kun 2lt koneessa mut ilmeisemmin mitä nyt juttuja lukenu ni pitäs kestää iha hyvi turbokäytössäki, paineet pysyy jatkossa maltillisesti alle baarissa
tuossa lohkossa turbolle pitää tuo paluu tehdä kun se on valettu umpeen, kannattaako porata lohkoon reikä samaan kohtaa missä turbomallissa vai suoraan öljypohjaan paluu? öljypohja menee läpi ainakin helpommalla kun pitää aika isoki olla tuo läpivienti. mitenkäs tuo 2lt kansi, menee ilmeisesti suoraan 2l mallin lohkoon?

kokemuksia/vinkkejä kaivataan, -captainilla- kutakuinkii taitaa tällane kombinaatio olla tehtynä mut käyttökilsat viel aika vähäset...
Vastaa lainaten