Näytä yksittäinen viesti
Vanha 17.01.2012, 13:45
Super_Select:n Avatar
Super_Select Super_Select ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 24.03.10
Sijainti: Kaavi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Goljatti Näytä viesti
ei ooooooo.. ei agrissa eikä sara-tuotteessa. tilaamalla varaosana jos tietäs missä vehkeessä ois sopiva.
noh naapuri kylän mersu purkaamolta löyty kasetti vaunusta. vetopuomin nosto jouset. aika rajut mutta koitetaa jos toimis..
Mulla on yksi just sellainen vetoaisan ylhäällä pitojousi omassa aurassa..., ja piti laittaa aika etäs levystä se alakiinnitys, ennekuin jaksoi pitää... eli siis kahdella toimii varmasti. siis mulla se yksi noin 45-asteen kulmassa. terään nähden.

Sama kokemus noista maatalous liikkeistä, Kuopio/ Toivala, kävin varmaan viidessä, eikä missään haluttu, tai osattu palvella. Olis PERKELE pitänyt rautalangasta vääntää, minkälainen on veto-jousi!!!

Ihan paras oli Toivalan K-maatalous/konekesko, josta nyt olis luullut löytyvän edes jonkinlaista asiantuntemusta, siis niin se myyjä meni hyllylle, ja esitteli liinaa, (siis vetoliina jossa lenkit päissä), ja kysyi onko sulla auto jossain jumissa, kun Taksi-tamineissa sinne lompsin..., ja minä selitin :" että tarvitsen VETOJOUSTA, eli jousia on olemassa esim. työntö jousia, jotka painuu kasaan, ja veto-jousia, jotka venyy kun vedetään, jollaista tarvitseisin...", johon myyjä: "ei meillä ole kuin näitä liinoja..." VOI MORJENSTA!! ,pidä perkele tunkkis!!!
Vastaa lainaten