Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj
Jaa että haki ammuttavaksi, noo maailmanlaajuisesti esim. kommunisteistä suuri osa hakee vieläkin ihmisiä kodeistaan ammuttaviksi eikä ole montaa vuosikymmentä siitä kun nuo arhinmäen kaverit pyrki suhteellisen rankasti tänne suomen puolelle ihmisiä ampumaan. Uskovaiset on ihmisten repimistä kodeistaan ammuttaviksi/seivästettäviksi/hukutettaviksi/poltettaviksi harrastaneet kautta-aikojen riippuen tietenkin osittain siitä, että mihin uskovat/ovat uskoneet, ettei ehkä kannata sitä seikkaa ottaa määrääväksi tekijäksi ehdokasvalinnassa. Sitten taas melko iso osa hinttareista on sen verran herkkiä, etteivät edes siedä itsensä kutsumista hinttariksi.
No minä äänestän Niinistöä, tosta ehdokasporukasta ainoa joka on edes osittain samalla aaltopituudella mun kanssa.
|
Eikös nyt äänestetä suomeen uutta resitenttiä eikä mitään maailmanparantajaa ?
Vai pelkäätkö että vasemmistopuolue saa aikaiseksi tuon tuloerojen pienenemisen jota arhinmäki kannattaa ja jota taas kokoomus vastustaa ? eikö tämä asia ole nimenomaan hyvin nähtävissä siellä itärajan takana jossa rikkaat rikastuu ja köyhät on oikeesti köyhiä.
Monet äänestää porvaripuolueita sen takia että on muodikasta olla rikas, tää oli hyvin nähtävissä nousukaudella, mutta kuinkas tulee käymään kun eurooppa ja suomi rämpii lamassa vielä useamman vuoden. Ei rikkaita kiinnosta paskanvertaa mitenkä paljon köyhät joutuu maksaan elämisestä, eiköhän tämäkin asia selviä vielä monelle muodikkaalle kokoomuksen äänestäjälle.
Eikä mun mielestä niinistön suusta ole tullu mitään niin erikoisen hyvää vastausta mihinkään asiaan että voisi sanoa hänen olevan paras/ainoa vaihtoehto.