Uusi ahdin pistetty paikoilleen ja käyty testaamassakin. ja säädetty ja säädetty pers tuntumalla ja parin mittarin avulla. sitten iski pieni takaisku kun pakosarjan tiiviste tuli välistä pois, syyksi selvisi 2mm ohuempi sarjan laippa ja oli pultti pohjannut eikä kirinyt kunnolla. prkl. mutta nyt on makia ajella kun ahdin heräilee 1600 kierrokselta ja pakopaineet on 0.4bar edellä kiihdytyksessä aina sinne vajaaseen kiloon jonka jälkeen siivet aukeaa loppuun asti ja pakopaineet tippuu sitten samaaan ahtojen kanssa. tosin täysin oikeita paineita nyt ei tiedä kun se tiiviste vuotaa, viikolla uusi tiiviste ja paikoilleen kun seuraavan kerran olisi vapaata. max ahdot tällähetkellä siinä barin tuntumassa, savua ei näy muuten kuin paikallaan polkaistaessa, tuli laitettua muokkaamaton kara paikoilleen mikä edes auttaa tuota ilmiöö, voi olla että viistetty kara tulee vielä paikoilleen kun saa muuten säätöihin tuon paketin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
|