Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.01.2012, 00:35
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T€€MU Näytä viesti
Kävin siinä aamusta toteamassa ettei sinne ollut ketään kisailijaa tullut. Ja puhelimella tiedusteltiin mihin ovat menneet.
Viimeisenä tuli mieleen alkaa kovaan ääneen karhaamaan yleisöä esim. rantamäkeen johon jostain syystä oli liki 20 tiimiä päättänyt lähteä heti ekaksi. Moinen kehoitus olisi kylän makkarakojunpitäjien korvissa ollut aika ruman kuuloista luulisin ?

Loppujen lopuksi yleisöstä osa omien tiedustelujen jälkeen osasi itsekin sinne missä koloisee eniten.
Toiseksi tuumittiin tuossa ettei ko. alueen aikojen muutos olisi tuonut sinne välttämättä sen enempää kilpailijoita. 40 tiimiä ei vain riitä joka paikkaan eikä tiimejä voi liikaa "ohjata" tietyille paikoille. Itsekin senverran kisanneena voin kokemuksesta sanoa että mieluusti välttelisin "yleisö"alueita ettei vain tule yllytetyksi mahdottomiin painostuksessa
Tiedossa on kuitenkin laajalti että tämä on yksi huonoimmista yleisölajeista ainakin katsojan kannalta.
Joo mulle siis ihan sama, en jaksa henk.kohtasesti itse moittia kun tiedän miten nää asiat menee, mutta eri asia noiden kohdalla jotka ei harrastuksesta mitään ymmärrä. Laitoin vain palautetta eteenpäin mitä pyydettiin. Mä opastin kyllä näitä jotka kyseli ja turhautuneilta näytti, että kannattaa käydä muualla ensi ja tulla vasta illaksi/yöks tänne kattelemaan jos pimeällä vielä touhu kiinnostaapi. Mutta sille taas ei mitään mahda että monelle jäi varmasti paskanmaku suuhun

Viimeksi muokannut Remotecontrol : 15.01.2012 00:38
Vastaa lainaten