Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman
Mulla 4.0ho YJ. Kyllä tuolla toimeen tulee normiliikenteessä. Suosittelen vaan maybe piikkipyöriä ja/tai malttia mukaan, jos tie jäässä..
Hienoista vitutusta aiheuttaa nuo puolikuolleet lehtijouset.. Ja 3.07-aavikkovälitykset..
Olikohan niin, jotta yleensä nelkkumotillisissa olis tiheämmät välitykset perissä..? Verraten 4.2 ja 4.0 motillisiin... tiedäppänäistänytsitte..
Löysin matskua liittyen tuohon 2,5-mottiin:
http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Straight-4_engine
The 2.5 L inline-4 was a shortened version of the 258 6-cylinder engine bored to 3.875 in (98.4 mm) and de-stroked to 3.1875 in (80.96 mm). The block is basically the same as the legacy 258 cu in (4.2 L) engine with a larger bore and the two center cylinders removed. The head featured a new combustion chamber and port design that was later used on the 4.0 L — the 2.5 L I-4 head was stretched by two cylinders in the center.
|
mitä tarkoitat ''aavikkovälityksellä''? miten eroaa muista maastureista?