Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.01.2012, 23:26
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Mulla 4.0ho YJ. Kyllä tuolla toimeen tulee normiliikenteessä. Suosittelen vaan maybe piikkipyöriä ja/tai malttia mukaan, jos tie jäässä..

Hienoista vitutusta aiheuttaa nuo puolikuolleet lehtijouset.. Ja 3.07-aavikkovälitykset..

Olikohan niin, jotta yleensä nelkkumotillisissa olis tiheämmät välitykset perissä..? Verraten 4.2 ja 4.0 motillisiin... tiedäppänäistänytsitte..
Kovan katon saa pois vartin ruuvaamisella: 8kpl ruuveja takasivuissa ja olikohan 6kpl tuulilasin kehyksen yläreunassa. Sisävaloille ym. tarkoitettu liitin irti vasemmalta takaa. Ne auki ja kaverin kanssa nostaa katon pois.
Kuutos-koneesta ainakin tulee kovallakin pakkasella riittävästi lämpöä, eli kyllä tarkenee.

Löysin matskua liittyen tuohon 2,5-mottiin:

http://en.wikipedia.org/wiki/AMC_Straight-4_engine

The 2.5 L inline-4 was a shortened version of the 258 6-cylinder engine bored to 3.875 in (98.4 mm) and de-stroked to 3.1875 in (80.96 mm). The block is basically the same as the legacy 258 cu in (4.2 L) engine with a larger bore and the two center cylinders removed. The head featured a new combustion chamber and port design that was later used on the 4.0 L — the 2.5 L I-4 head was stretched by two cylinders in the center.

Ja on erillisrunko.
Vetomassoista en oikeasti tiedä varmaksi mtn, mutta tuskin tonnia enempää saa papruihin. Jaa, löysinpä linkin: http://www.offroadpaja.fi/Peravaunu.htm#Painot Eipä tarvii hankkia kylänkomeinta asuntovaunua..

Vielä yksi editti: Oikeita lukkoja tainneet vähemmän tehtaalla laittaa, mutta dingendangelia löytyy maailmalta perseestä perämoottoriin. Vaikka tuolta esim.: www.quadratec.com

Viimeksi muokannut petroman : 14.01.2012 23:47
Vastaa lainaten