Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 14.01.2012, 21:33
young n dum:n Avatar
young n dum young n dum ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Konnunsuo mamu senter of suomalia
Viestit: 3.483
Post

mie oon kyl tottunu siihe et kaik yleensä menee päin haavistoa (kakkosta tajuuks..persettä)
pitää tuota vaik kokeilla. kiitoksia vinkeistä

ja katso. niin vaan tuli vitusti kuvia ruutun. olkaatten hjuvat. selvennys tekstiä myös hiukan lisäks.

ohjaus stabilaattori asennettu. en kyl oo kokenu mitekää tarpeelliseks esim tuos vihrees mut laitetaan ny ku on sit ammattimaisemman näkönen.


put putille ulostus putken laippaa..


ihanii uusii jarru linjoi niinq ja iskaris on nippari varressa et tietää kui kivasti pohjaa ajossa. rossi pyöräs kokeilin samaa ku piti saaha faktaa säätöjä varten.


vähä tiukemmi laitoin kiinne ku alunperin.


hölmö ku oon ni tein alkuperäsen tyylisen ratkasun kytkimelle eli linkut ja toinepuol koneeseen.


biltsun uni poolit saas nähä kui kestää hc nylkkäämistä


rungon puolen kiinnikkeeseen turasin levitys palat et saa tap titellä paremmi kiinni.


tylysti tein pto:n päälle uuven lapun josta laatikolle kannatus ja >


emännän puolelle tulee kannatus tuollasesta lapusta.


poikkipalkki pultataan tähän ja >

tähän. kuvassa vika puolella runkoa.

ny on romaani valmis. kiitos näkemiin ja eiku saunomaan ja sit nu#%&"@an.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri

Full Size Jeep Master Fabricator

VALMET = Rerentless reliability
Vastaa lainaten