Viestiketju: Presidentin vaalit
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.01.2012, 22:11
Technophobia Technophobia ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 05.05.11
Sijainti: Suomi
Perusasetus

Niinistössä ärsyttää eniten se "pohdiskeleva" esiintyminen kun kaveri pohtii lähinnä sanankäänteitä, millä saisi kysyjän luulemaan että hän vastasi jotain. Olen valmis äänestämään sellaistakin henkilöä, jonka kanssa olen jostain asiasta täysin päinvastaista mieltä, paljon mieluummin kuin sellaista, joka ei vahingossakaan ole mistään mitään mieltä.

Niinistö on ylihypetetty, kultakehyksillä varustettu keskilahjainen juristi jonka media on jo julistanut voittajaksi, suurin osa äänestää häntä koska haluavat äänestää voittajaa, vaikka hänen politiikkansa sotii suurinta väestönosaa vastaan. Tenteissä yrittää olla herättämättä mielipiteitä yhtään mistään ja tämä taktiikka toimii mielipiteettömän, apaattisen kansan lumoamiseen.

Väyrynen taas elää aivan omissa maailmoissaan ja onkin melko varmasti muista maailmoista kotoisin, ei välttämättä tältä linnunradalta, ja vaikka hyvän tuulinen ja mukavan oloinen vesseli onkin, niin pelkään jonkinmoista intergalaktista konfliktia. Fiksu ja kiltti Haavisto on taas.. no, liian fiksu ja kiltti. Menee hukkaan presidenttinä. Arhinmäki on taas liian idealistinen ja sinisilmäinen tämän pienen, merkityksettömän maan johtoon.

Väyrynen on huono jopa sketsihahmoks, presidentistä puhumattakaan, Niinistö on perseestä vaikka myönnänkin että ns itsekkäällä kansanosalla on täysi oikeus ja melkeinpä velvollisuus äänestää miestä, Lipponen on maailman tylsin, turhin ja yhdentekevin tyyppi, Soini, no, Soini, ja muut onkin sit ihan täyte-ehdokkaita.

Täytyy nyt muistuttaa, että tässä ei äänestetä siis mitään Putous-sarjan sketsihahmoa, vaan valtion päämiestä.

"Minä olen Jumalan valittu johtamaan Suomen kansaa." - Paavo Väyrynen
"Kaikilla on omat vahvuutensa. Sattuu vain olemaan niin, että minussa nämä kaikki vahvuudet yhdistyvät." - Paavo Väyrynen

TOSIN VOIKO näin SUURTA JOHTAJUUTTA edustavaa henkilöä OLLA ÄÄNESTÄMÄTTÄ?

Kepu ei petä, koska kepu pettää aina. Väyrystä äänestäessä tietää, mitä saa. Toisin kuin "Kirjastot maksulliseksi" Niinistön tai Huligaani-Arhinmäen kohdalla.

Viimeksi muokannut Technophobia : 11.01.2012 22:28
Vastaa lainaten