Viestiketju: Maasturi hankinnassa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.01.2012, 19:08
axu87 axu87 ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 03.07.11
Sijainti: sastamala
Perusasetus

Itsellä ollut toyotan hj60, hj61, 160 patrolli ja nyt uusimpana rj70 cruiseri. Toyotat on ollut pommin varmaa tekniikkaa, uusimpaan olen ollut todella tyytyväinen. Lähtee pakkasella avaimesta, lämpiää nopeasti, takaluukkuun mahtuu kaksi koiraa, etukallistuksen vakaajan otin pois ja vakiorenkaillakin menee aika pahaan paikkaan, lisäksi on tuo 3 hengen takapenkki ilman mitään mauttomia dieselveroja. Mitä itse tulee mieleen niin tuo voimansiirto kannattaa tutkia, ettei murrokset pauku ja ja kardaanit klonksu/tärrää, jakolaatikko ulvo, vaihteet pysyy päällä/menee päälle. Ohjauksessa on äkkiä paljon väljää jos on isot pyörät eikä ole kuin ajettu. Öljyvuodot, ettei kaikki paikat ole märkänä päältä ja ajettu kuivana. Ja jos sitä autoa on hitsattu niin kannattaa vähän tutkia kuinka on hitsattu, viimeksi kävin itse katsomassa sellaista lj:tä mihin oli puheissa hitsattu ja massattu runko viimeisen päälle, alle kurkistin ja päätin etten osta. Max millin pellistä lätkitty mätien päälle ja reunoilta parilla hepillä kiinni, olisi saanut tehdä kaikkea muuta kuin ajaa vaikka oli vuosi leimaa. Myyjää haastattelemallakin selviää paljon, kyllähän se koittaa kierrellä ja kaarrella asian vierestä jos kysyt suoraan esim että onko mätä paska vai oikeasti hitsattu. Ja jos kaupat pitäisi syntyä 5minuutissa eikä saisi käyttää vähän aikaa tutkimiseen niin susihan se on, varsinkin jos 6k autoa ostelet niin vähän saa jo katsellakkin erimalliin kun 100-200 romuja.
Vastaa lainaten