pakko nyt vielä itekki lisätä kokemuksia sen verran että nyt on kolmas tojotan maasturi menossa ja vaikka hinnakkaita ovatkin muihin verrattuna niin ovat olleet myös hyviä, hiluksi oli hyvä peli muuten mutta ohjaustehostimen puuttuminen meinasi olla vähän vittumaista välillä ja laiska oli kuin mikä (2,4d LN65) sitten tuli sen jälkeen HJ60 landcruiser, tämä oli jo mukavempi ajaa kun löyty ohjaustehostin mutta vähän tehotonhan tuo vapari kone kuitenkin oli (4.0d) mutta toimiva, läks aina käyntiin kovastaki pakkasesta (paitti silloin ku oli menny kaikki hehkut pimeeks) mutta oli sitten niin mätä että myin pois ja nyt on kierroksessa HDJ80 landcruiser, tämä on hyvin huollettu ja ruosteeton yksilö eikä kilometritkään tunnu vielä missään (740tkm) ja vielä toistaseksi ollut laakinpeli ilman mitään vikoja (ollut minulla nyt vähän yli 2kk) eli itse sinun tilanteessasi kallistuisin HJ61 tai LJ70 landcruiseriin

kattoo vaan ettei oo ruoste kovasti päässy iskemään ja että voimansiirto ei pidä ylimääräisiä mekkaloita sekä muut perusjutut mitä on jo aiemmin mainittu.