Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.04.2004, 09:08
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

[quote]
Hyvä ettei käynyt ihmisille kuinkaan. Oliko muuten minkälainen nopeus rekalla?

Itse ajelin 2. autolla peurakolarin viime perjantaina, ja totesin et kunhan rahavarat antaa periksi niin 2. autoksi tulee myös isompi ja korkeampi auto ( = maasturi) kun peurakin teki hyvät jäljet, niin mitä olis tapahtunu jos olis ollut vastassa Hirvi.

Joo tilanne meni siten että Mynttilän liittymän jälkeen Kehä 3.lla n.100m on kallion leikkaus missä on kaiteet ja kun kaiteet loppuu,niin siinä on pieni liittymä oikealle mistä pääsee pienelle peltoplätille, No mä ajelin siinä liikenteen mukana kun edellä ajava henkilöauton kuljettaja (Syntyperältään ilmeisesti Venäläinen) päätti yhtäkkiä että minäpä käännyn tonne ja laitto vasta viimehetkellä vilkunpäälle ja jäi vielä siihen kaistalle miettimään että kääntyä vaiko ei. No mun ei auttanu kun polkaista kunnolla jarrua ja painoin vielä torven pohjaan ja sanoin vielä kaverin mukaan että "Älä nyt perkele siihen jää". Ite sain Cruiserin pysähtymään tommoseen juoksuvauhtiin mutta perässä tuleva rekka ei ehtiny ku polkaista semmoset 10m raidat asfalttiin ja väistää vastaantulevien kaistalle niin sillon pamahti ja satoi lasinpaloja.Vauhtia sillä oli ilmeisesti ollu jotain sallitut 80km/h ..Onneksi vastaan tullut skooterikuski sai väistettyä pientareelle eikä jääny sen rekan alle eikä Cruiseri pyörähtäny iskun voimasta poikittain rekan eteen....Tarvii kai sitä tsäkääkin olla...

Alcohol is designed to drink, Gasoline is designed to wash a parts, Nitro is designed for a RACING.
Vastaa lainaten