Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Julle vaan
Mitenkäs teillä on pelannut noi nippartsit ym. tarvikenaftafiltterit? Viime syksynä ostin motonetistä jonkun japanparts tms. merkkisen suodattimen pajeroon mutta meno loppu lyhyeen kun pakkanen laski -30 paikkeille. Ei kulkenu aine läpi. Kuumailmapuhaltimella kun lämmitti suodatinta niin kävi normaalisti tyhjäkäynnillä, muuten rytyytti ja ajoa ei kestänyt ollenkaan. Kaivoin sitten roskapöntöstä vanhan suodattimen ja ruuvasin paikallen ja toimi niinkuin pitikin koko talven. Kylmimmillään tais olla aamulla -36. Että tarviiko niitä sitten etes vaihdella huvikseen? Se on mulla ollut nyt sama vilsu kohta 5 vuotta ja yli 130tkm, edellisillä omistajilla ties kuinka kauan.
|
Onneksi ei oo Motonettia vieressä, tai ees lähellä...
Paikalliselta hakenut kerran vuodessa joko MH:ta, tai MannFilteriä, tai sit MahleKnechtiä...Jatkossa voi tulla oleen Pajerossa Nipparts, kun tiluutan sitä (hinta huokeempi ku muilla). Nissaniin menee orkkista jonku aikaa (kaupoissa tulut muutama suodatin öljylle/polttoaineelle). Toyotaan Nippartsia...
Toyotaan menny ösuodatin Nipparts, ja ei valittamista oo... Nätimmin menee paikalle ku kilpailijat.
Oisko tankissa vaan vettä ja kesälaatua... Itellä Kingi teki yks syks metälle mennessä hyytymistä, kun oli mittarissa vielä kesälaatua... Esson mittarista otin silloin, ja hyhmää ku suodattimen otin pois... Tämä MH:n tekemä ja nytkins siellä samaa valmistetta... Polttoaineen laatu voi olla syy et kohmeloituu ja mistä ottaa... Isoja eroja yhtiöiden polttoaineissa... TB:llä kait se paras on...