Pikkasen tätäkin aloiteltiin sunnuntain kunniaks purkamalla ja palelemalla...nuorin kloppi alko hiomaan konepeltiä, vaan tais kylmä iskeä kun kipitteli jo vähän ajan päästä kotio viltin alle...

Vanhemman kanssa sit alkoi purku operaatio kabiinin puolelta, että päästiin käsijarru kahvan ja vaijereiden kimppuun... tarkoitus siis saada ainakin jossain vaiheessa sellaiseen kuntoon, että leimasetä konttorilla leimaa hyväksytty leiman rekisteriotteeseen...

Tästä lähdetään ja matka kohti tuntematonta on virallisesti alkanut. Sitten tyhmä kysyy: Mitä perä/vaihteisto öljyjä porukka käyttäny yleensä, onko jotain suosituksia olemassa merkki, tjms...? Kuvia kunhan hieman edetään pitemmälle, niin koitan räpsiä jos ei hirveesti palella näppejä... ekana tuli tuolla "pajalla" mieleen,

lämmitin, lisää valoa

ja jotain parempia työkaluja...